čtvrtek 12. března 2015

Tak takhle ne ... Pozor na super koupi ;-)

Shodou náhod ...

... jsem se byl projít se ženou a zašli jsme do jednoho krámku - no je to dost velký krám s asijským zbožím. Trička, mikiny, džíny - já jsem se chtěl jen tak podívat na vestičku k obleku, abych do práce nemusel pořád nosit sako. No a potom se jdu podívat, co tam mají za obaly na telefony - našel jsem jich tam spoustu a za supr trůpr ceny, ale jak jsem viděl tu kvalitu, tak bych brečel ... Koupit si nový kryt, ze kterého už tam lezou nitě ... No tak takhle teda ne ...

Potom jsem podíval na nabídku paměťových karet. "Tý jo, tady mají dokonce 64GB paměťovou kartu !"

Paměťová karta - 64 GB Micro SD XC - www.Kulischak.com
Vypadá dobře - 64 GB paměťová karta je dobrá věcička

První věc, která mě dostala byla ta, že 64GB paměťová karta má označení Micro SD XC a né jako tady HC ... ale co mě dostalo nejvíc je to, že takováhle Micro SD XC 64GB paměťová karta - obecně dražší (kolem 900Kč) záležitost stojí: 

Paměťová karta - 64 GB Micro SD XC - www.Kulischak.com
Ale rozhodně ne za 349Kč - to smrdí na sto honů !
  
A já si říkám "WOW ! To je super kup, to musím mít !" Jaké by asi bylo moje zjištění, když bych projel kartu přes H2Tools, kde se dá zjistit pravá velikost karty - a ne ta co je na ni vytištěná a myslím, že u této bych se dostal tak na 8GB maximálně ... A 8GB paměťovou kartu za 350Kč ? Dost drahý ;-) Koukněte radši na pravé karty.

Například: Kulischak.com - Paměťové karty Micro SDHC Kingston a Transcend


Žádné komentáře:

Okomentovat